scrollbar til statisk tekst
Fra : Sindre HIåsen

Dato : 20-04-03 19:24

Hei!

Er det noen som kan fortelle meg om det er mulig å legge til en skroll
bar til statisk tekst? Og hvordan dette gjøres!

Hilsen Sindre

Fra : Sindre HIåsen

Dato : 20-04-03 19:54

On Sun, 20 Apr 2003 20:24:16 +0200, Sindre HIåsen <sindrehi@c2i.net> wrote:

> Hei!
>
> Er det noen som kan fortelle meg om det er mulig å legge til en skroll
> bar til statisk tekst? Og hvordan dette gjøres!
>
> Hilsen Sindre

Hei igjen!
Trenger ikke å svare på om det er mulig, for det er det ikke, men jeg kan
bruke
dynamisk tekstboks men sette inn teksten først. Spørsmålet nå er: jeg lager
en slik tekstboks, men når jeg skriver tekst i den blir den bare større og
større automatisk
prøver jeg å gjøre den mindre blir teksten helt feil i størrelsen. Noen
tips til dette??

Hilsen sindre(igjen)

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 13-05-03 23:40

> [...]

> større automatisk
> prøver jeg å gjøre den mindre blir teksten helt feil i størrelsen. Noen

Hej.

Du skal lave et tomt tekstfelt (Dynamic Text) i den størrelse Du ønsker
at det skal have.
Derefter tilknytter Du en variabel i feltet "Var:", f.eks mitTextfelt.
Til sidst angiver Du i frame 1 i en frameaction, værdien af denne
variabel:

mitTextfelt="Dette er den tekst der kommer til at stå i tekstfeltet
mitTextfelt";

"
Husk at vælge "Multiline" for tekstfeltet

--
Venlig hilsen,
Henrik Rasmussen