ftp server via tdc adsl modem
Fra : Jimmy

Dato : 20-04-03 23:03

Hej
Jeg har et mystisk problem!
Jeg har lavet et lille java backup program som skal køre hver nat fra mit
kontor til en ftp server derhjemme!
På kontoret har jeg adsl hos tiscali, derhjemme har jeg tdc adsl med modem!

Når jeg kører programmet fra mit hjem(tdc) til kontoret(tiscali) fungerer
det fint, men når det kører fra kontoret(tiscali) til mit hjem(tdc) opstår
der en mystisk fejl!

Jeg har selvfølgelig åbnet for port 21 i min router, og redirected trafikken
til den rigtige ip!
Fejlen opstår når mit lille ftp backup program skal til at uploade filer,
det kan sagtens connecte og oprette biblioteker, men lige så snart der skal
uploades en fil, så timer den ud, uden at begynde på at uploade!

Er der nogen der oplevet noget lignende hos tdc??

Jimmy