Mugligvis Problem Med Thermal Take Technol~
Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 21-04-03 00:57

Nogen der har problemer med nedenstående køler på et
Soltek 75kav bundkort - Med hensyn til pladsen...???

Jeg har set på www.shg.dk at de skriver der kan værer prob.

Nogen der har været udsat for det ???

Hurtigt svar da jeg står og skal købe nyt bundkort+cpu+køler!!!

Bundkort: Soltek SL75kav
Cpu: AMD Athlon Thoroughbred XP 2200
Køler: Nedenstående (hvis den passer til det andet)

Gode svar og RÅD ses meget gerne...

Tak / R@yman

Thermal Take Technology Silent Viking II
Type: Cooler
Max CPU Speed: XP 2600+ (2200MHz)
Socket: Socket A / Socket 370
Power: 12V (2,4W)
Size: 80x80x25mm
Speed: 2200RPM (+/- 10%)
Noise: 19-21dB
CFM: 32,4
Weight: 400g

Fra : Devast8or

Dato : 21-04-03 13:33

Jesper Lauridsen wrote:
> Nogen der har problemer med nedenstående køler på et
> Soltek 75kav bundkort - Med hensyn til pladsen...???
>
> Jeg har set på www.shg.dk at de skriver der kan værer prob.

Mål efter, den er 80x80. Jeg har den selv siddende på et Abit KT7A-Raid og
den er rigtig dejlig stille.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : -ALU-

Dato : 22-04-03 23:52

"Jesper Lauridsen" <jnl@NOSPAMnalnet.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har problemer med nedenstående køler på et
> Soltek 75kav bundkort - Med hensyn til pladsen...???

Jeg har en Silent Viking på et 75kav, og jeg måtte med en såkaldt metalfil
fjerne et lille hjørne af køleprofilen før der kunne blive plads til den.
Der var ikke det vilde filearbejde i det, og det ville ikke afholde mig fra
at købe samme køler igen.

-A-