"Ukendt enhed" i en Netfinity 5000
Fra : Esben

Dato : 21-04-03 00:15

Jeg søger navnet på en "ukendt enhed" i en Netfinity 5000 maskine. Hvis
jeg lader Windows søge efter drivere til den ukendte enhed, finder den
ingenting.
http://home.worldonline.dk/isl40232/nf5k.gif
Alt lader til at virke efter hensigten på maskinen, omend disken ikke
virker specielt hurtig.

--
Esben

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-04-03 07:11

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:b7v9g7$4r551$1@ID-

> [...]
> http://home.worldonline.dk/isl40232/nf5k.gif
> Alt lader til at virke efter hensigten på maskinen, omend disken ikke

Prøv Mass Storage controller...

Claus

Fra : Henning

Dato : 21-04-03 07:28

On Mon, 21 Apr 2003 01:14:32 +0200, "Esben" <sordiahp@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>http://home.worldonline.dk/isl40232/nf5k.gif
>Alt lader til at virke efter hensigten på maskinen, omend disken ikke

Opdater med UpdateXpress 2.02.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Esben

Dato : 22-04-03 17:13

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

Hvis

> Opdater med UpdateXpress 2.02.

Tak, det prøver jeg :)

--
Esben

Fra : Henning

Dato : 22-04-03 17:23

On Tue, 22 Apr 2003 18:13:18 +0200, "Esben" <sordiahp@hotmail.com>
wrote:

>"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

>Hvis
>den

>Tak, det prøver jeg :)

Husk -læg den i mens OS er kørende, opdater alle drivere, genstart på
skiven og opdater tilhørende FW & bios. Det hele foregår automatisk,
tager ca 30 min. alt i alt. Men det er vigtigt at FW og drivere er
samme version.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk