SonyEricsson T68i i grå?
Fra : Peter

Dato : 16-04-03 21:58

Jeg har set, at SonyEricsson T68i fås i grå - men
det lader til at være en sjælden variant.
Er der nogen der ved, hvor i Danmark denne kan
købes til en anstændig pris (og i så fald hvor)?

Fra : Michael Jensen

Dato : 16-04-03 22:10

"Peter" <peter_usenet4@remove-hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har set, at SonyEricsson T68i fås i grå - men
> det lader til at være en sjælden variant.
> Er der nogen der ved, hvor i Danmark denne kan
> købes til en anstændig pris (og i så fald hvor)?

Hos TDC Butikken til 1299kr. inkl. oprettelse af MobilBonus eller MobilTalk
abonnement.

http://shop.teledanmark.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da/-/DKK/Disp
layProductInformation-Start;sid=eSPi-hmrZILi6Cc2v3YiUt-FXrHZ9ELWXQw=?Product
ID=IwMKamdhPSoAAAD0kAMMkQGT&CatalogCategoryID=k1kKamlDy4MAAADlmW_aCa%2e0

Fra : Peter

Dato : 16-04-03 22:52

"Michael Jensen" <nosp@m.dk> skrev i

> Hos TDC Butikken til 1299kr. inkl. oprettelse af
> MobilBonus eller MobilTalk abonnement.

Det ligner nu ellers meget "arctic blue".

Jeg er på udkig efter den *grå* variant - "stellar grey" iflg.
http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?template=PS1&PID=9932

Fra : Peter

Dato : 16-04-03 22:55

> "Michael Jensen" <nosp@m.dk> skrev

> Det ligner nu ellers meget "arctic blue".
> Jeg er på udkig efter den *grå* variant - "stellar grey" iflg.
> http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?template=PS1&PID=9932

Hovsa - fik lige øje på valgmuligheden "farve: Mineral Grey",
og det må vist være den, selv om der ikke er noget farvebillede.
Tak for hjælpen!

Fra : Denner [9400]

Dato : 17-04-03 09:31

Det er mineral grey, og den er faktisk rigtig fed, især hvis man er
mekaniker...!!! Den er ikke så sart....

Dennis, Aalborg

Fra : Niko

Dato : 17-04-03 16:00

On Wed, 16 Apr 2003 22:57:53 +0200, "Peter"
<peter_usenet4@remove-hotmail.com> wrote:

>Jeg har set, at SonyEricsson T68i fås i grå - men
>det lader til at være en sjælden variant.
>Er der nogen der ved, hvor i Danmark denne kan
>købes til en anstændig pris (og i så fald hvor)?

Det er vist nok den gamle model - Som godt nok kan opgraderes. Lys i
taster er heller ikke er blåt.... men det er selvfølgeligt en
smagssag.

Fra : Peter

Dato : 17-04-03 17:13

"Niko" <nikol@123tiscali.dk> skrev i

> Det er vist nok den gamle model - Som godt nok kan
> opgraderes. Lys i taster er heller ikke er blåt.... men
> det er selvfølgeligt en smagssag.

Det er *ikke* Ericsson T68 jeg har i tankerne, selv om den
vist også fandtes i grå. Jeg er interesseret i SonyEricsson T68i
- altså med "Sony" og "i".

Hvis SonyEricsson T68i i grå på nogen måde skulle være
tilbagestående over for SonyEricsson T68i i arctic blue,
hører jeg selvfølgelig gerne nærmere om det.

Fra : Richard Lassen

Dato : 18-04-03 17:57

> Hvis SonyEricsson T68i i grå på nogen måde skulle være
> tilbagestående over for SonyEricsson T68i i arctic blue,
> hører jeg selvfølgelig gerne nærmere om det.

Jeg har købt en t68i i telebutikken til 1299kr der var lysegrå/mørkegrå! Det
var en speciel edition (James Bond -Die Another Day model)
Mvh.Richard

Fra : Denner [9400]

Dato : 18-04-03 18:03

Jeg har lige købt en T-68i, mineral grey, den er GRÅ, og det er en
SONY-ERICSSON....!!!!
- Og der er blå lys i tasterne...

Den er bare i orden....!!!

Denner