Pris for opdatering af software nokia 6610~
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 15-04-03 16:57

Hvad koster det at få opdateret softwaren i sin Nokia 6610 til nyeste
version hos en forhandler?
Mvh.
Christian

Fra : Denner [9400]

Dato : 15-04-03 16:58

Hvis der er garanti på, er det gratis...!!! Jeg kan anbefale Teleservice

Dennis

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 15-04-03 19:17

Hvis du får den opdateret, så husk at sig, at alt skal slettes derfra. Dette
sagde jeg ikke da min blev opdateret hos Teleservice.com i Århus, hvilket
kostede det, at jeg måtte afsted igen dagen efter, da den ingen hukommelse
havde til billeder osv.

De opdaterer imens du venter.

Hilsen Trine