Recisson T65 eller T200
Fra : Brian

Dato : 15-04-03 11:43

Hejsa

Jeg skal have fundet mig en (muligvis brugt) telefon, den anden er sgu
blevet væk ;(

Jeg har kigget lidt på en brugt T65 eller en ny T200, hvilken er at
foretrække ?

Jeg sms'er ikke helt vildt, og har ikke brug for alle mulig smarte features
jeg 90% sikkert aldrig får brugt...

Jeg har altid haft Nokia (Senest 8210) men synes at de er blevet for
dyre.... eller også er jeg blevet for fattig ;)

Hilsen Brian

Fra : Ole

Dato : 16-04-03 09:01

t200 er triband, ellers "kan" t65 mere, mht pc interface osv.