Mystisk icon på min Ericsson R600
Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 14-04-03 23:52

Hejsa, jeg har fået min R600 telefon låst op, og sat mit, meget, gamle TDC
kort i.

Men der er dukket et nyt icon op på displayet efter skiftet.

Lige over sende styrke felterne, er der kommet en trekant. Er der nogen der
ved hvad den betyder?

(manualen nævner den ikke).

Fra : Peter

Dato : 14-04-03 23:57

"Thomas Wesley Hinton" <wesley@tiscali.dk> skrev i

> Lige over sende styrke felterne, er der kommet en trekant.
> Er der nogen der ved hvad den betyder?

Det lyder som et GPRS-symbol.

> (manualen nævner den ikke).

Der kunne ellers meget vel være en symboloversigt et eller andet sted...

Fra : HL

Dato : 15-04-03 07:26

"Thomas Wesley Hinton" <wesley@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
>
> Men der er dukket et nyt icon op på displayet efter skiftet.
>
> Lige over sende styrke felterne, er der kommet en trekant. Er der nogen

Det er så vidt jeg ved et roaming symbol.

Fra : Peter

Dato : 15-04-03 08:40

"HL" <Junke@deluxe.com> skrev i

> Det er så vidt jeg ved et roaming symbol.

Nej, se symbol-oversigten i manualen side 78: GPRS
Manualen findes også som PDF på www.sonyericsson.com

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 15-04-03 12:25

Takker for svarerne. Det er ganske rigtigt GPRS :)

Fra : Michel Komischke

Dato : 15-04-03 15:31

"Peter" <peter_usenet4@remove-hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej, se symbol-oversigten i manualen [...]

akkeja.. det er øjnene man først bliver blind på :)