What?
Fra : Lasse Mikkelsen

Dato : 31-12-00 01:27

Hvorfor laver SQL sætningen..

SELECT * FROM My_Movie_List WHERE Titel LIKE '%" & Request.Form("string") &
"%' OR Format LIKE '%" & Request.Form("string") & "%' OR Language LIKE '%" &
Request.Form("string") & "%' OR Subtitle_Language LIKE '%" &
Request.Form("string") & "%'

... følgende fejl:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers fejl '80040e10'
[Microsoft][ODBC Microsoft Access-driver] Der er for få parametre. Der var
ventet 1.

Fra : Lauritz Jensen

Dato : 31-12-00 01:39

Lasse Mikkelsen wrote:

> [...]
>
> Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers fejl '80040e10'
> [Microsoft][ODBC Microsoft Access-driver] Der er for få parametre. Der var

Den fejl giver access typpisk, når en af de kolonner du referer til ikke
findes, f.eks. når du har stavet et kolonne navn forkert . Prøv at
klippe den ind i en udvælgelses forspørgsel i access, så popper den op
med navnet på den kolonne den ikke kan finde.

--
Lauritz

Fra : Lasse Mikkelsen

Dato : 31-12-00 01:51

Tak, jeg har fundet fejen .. det var det som du sagde ..