Gudenåen
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 23-03-01 12:11

Hejsa.

Hvor er det nu i Gudenåen at jeg kan fiske uden fiskekort? Når man
kører over Gudenåen på motorvejen, er der en rød transformatorstation
på nordøst siden. Må man fiske her?

Mvh. Brian

Fra : N/A

Dato : 23-03-01 12:37

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 23-03-01 12:37

On Fri, 23 Mar 2001 12:29:06 +0100, "Henrik Leth"
<henrik_leth@net.dialog.dk> wrote:

>Det må du gerne!

Hej Henrik.

Takker. Hvis nogen ved det, så er det jo nok dig

Mvh. Brian

Fra : K. Jensen

Dato : 23-03-01 14:07

Hej NG.
Hej er en ung mand der søger en til tre mand at fiske sammen med, det er
dels til Medekonkurange også til fisketure til kysten.
Jeg er bosat i Odense og ønsker at i også er herfra, men dog ingen
betingelse.
Jeg bliver betegnet som fiske gal, jeg var ude at fiske 192 dage i år 2000,
dette er en lille oplysning så i ved hvad i går ind til.
Jeg har ikke bil selv, dog en gang i mellem, så det er et plus hvis i har
bil, vi splejser så klart til udgifterne.

Jeg kan kontaktes på E-mail : k.f.j@private.dk eller på telefon 26999882

Knæk & Bræk

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 23-03-01 15:23

"K. Jensen" <k.f.j@private.dk> wrote in message
<Klip>

> Jeg bliver betegnet som fiske gal, jeg var ude at fiske 192 dage i år
2000,
> dette er en lille oplysning så i ved hvad i går ind til.

192 fisketure på eet år?!! Hvordan pokker får man tid til det? ;)

Mvh.

--
Martin N. Rasmussen
Netikette? Find forklaringen på http://www.usenet.dk/netikette/

Fra : Steen Lindkvist Niel~

Dato : 24-03-01 11:41

Hej Brian

Jeg har på et tidspunt lavet en lille beskrivelse af det gratis fiskeri. Du
kan finde den på Lystfiskerforum http://www.123nu.dk/lystfiskeri under
"Artikler", på http://www.lilleaaen.dk under "Lilleaaen" eller på
http://home8.inet.tele.dk/slindkvi under "Gudenåen".

Steen L. Nielsen
http://ww.lilleaaen.dk

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 24-03-01 22:23

On Sat, 24 Mar 2001 11:41:09 +0100, "Steen Lindkvist Nielsen"
<slindkvi@post8.tele.dk> wrote:

>Hej Brian
>
>Jeg har på et tidspunt lavet en lille beskrivelse af det gratis fiskeri. Du
> [...]

Takker mange gange. Skal derned i morgen og prøve.

Mvh. Brian

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 25-03-01 22:20

Hejsa.

Takker for alle tippene omkring Gudenåen. Jeg var der idag og fangede
min første havørred i Gudenåen. Den bed på et rødt havørred blink.

Desværre var det en nedgænger (eller hvad det nu hedder). Den var 53
cm, dog virkede min vægt ikke så godt. Men jeg tror den var knap 2 kg.
Den var meget tynd!

Mvh. Brian