Put & Take i B&W's gamle tørdok?
Fra : Anders H. Andersen

Dato : 19-04-03 19:18

Hej
Er der nogen der har prøvet den put & take sø som skulle være lavet i
B&W's gamel tørdok?

mvh
Anders

Fra : GSJ

Dato : 19-04-03 20:29

"Anders H. Andersen" <aha@spamfilter.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogen der har prøvet den put & take sø som skulle være lavet i
> B&W's gamel tørdok?
>
> mvh
> Anders

Det er et ok sted. Man skal bare vænne sig til at fiske i et svømmebassin,
sådan virker det nemlig.
Men fiskenes kvalitet er i orden.

M.v.h.
GSJ

Fra : Jesper Hansen

Dato : 19-04-03 21:04

Hejsa.
Jeg har prøvet det én gang i panik over ikke at have tid og mulighed til
andet.
Jeg syntes, det var aldeles rædselsfuldt. Grimme omgivelser - grimme fisk.
En syg parodi på lystfiskeri som jeg kender og holder af det. Andre synes
måske det er OK, og fred med dem, men dette er altså, hvad jeg synes.

Jesper

Fra : jensen

Dato : 20-04-03 07:08

har prøvet det 2 gange uden at fange noget men min makker der var med havde
succes med kæmpefluer de virker tilsyneladende som en magnet på fiskene
deroppe.. jo større jo bedre... de helt store geddefluer der har størrelse
som en mus er noget de kan li.. jeg prøvede alm store streamere det gad de
end ikke ænse hvorimod de store fluer som som min makker havde et eksemplar
med af og jeg ikke var udstyret med var som en magnet på dem han sagde det
på forhånd men jeg mente at store streamere var nok.. men nej!..