hornfisk?
Fra : johny møller

Dato : 14-04-03 17:29

hejsa.
er der nogle som ved hvornår hornfisken plejer at være i horsens fjord.
hilsen johny møller.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 14-04-03 18:48

inden Alex når at svare
Kig ind på netnatur.dk - netkrogen og bladr lidt, så skal du se.

Jesper

Fra : Alex Linaa

Dato : 15-04-03 09:13

"Jesper Hansen" <bordum.hansenNOSPAM@get2net.dk> wrote in message
> inden Alex når at svare
> Kig ind på netnatur.dk - netkrogen og bladr lidt, så skal du se.

Hehe, OK jeg skal nok være lidt mindre hurtig på aftrækkeren i fremtiden.

/Alex

Fra : Jesper Hansen

Dato : 15-04-03 09:47

Nej, du skal ej - det var ment som en ros. Dine indlæg er altid gode og
saglige/brugbare. Folk som dig og Steen Lindquist m.fl lyser op på usenet -
bliv endelig ved med det.

Jesper

Fra : Alex Linaa

Dato : 15-04-03 11:54

> Nej, du skal ej

OK, så bliver jeg ved

Problemet er at hver gang jeg henviser til Netnatur, bevæger jeg mig på
kanten af reklame, da jeg har en lille finger med i spillet omkring
hornfiskekortet. Så jeg reagerer på ethvert hint i den retning.

Venlig hilsen
Alex Linaa