Katteklør...
Fra : Ninna Sørensen

Dato : 17-04-03 15:41

Hej!!

Jeg har to katte, en han på 6 mdr, og en hun på 9 mdr.
Jeg har fundet et par klør rundt omkring, men for det meste i sengen. De er
hele, og der sidder lidt blod nede i "hullet" ( ligsom når små børn taber
deres tænder).
Jeg har gået og tænkt på om det er fordi de "slås" så meget.

Mit spørgsmål er så, er det normalt at katte taber deres klør hele?
Og er det ligsom med tænder, at der er en på vej ud når den falder af?

Med venlig hilsen
Ninna Sørensen

Fra : Nina El Falaki

Dato : 17-04-03 16:17

Hej Ninna

Jeg tror det er det yderste lag af kløerne, du finder og det er helt
normalt.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Pia J

Dato : 17-04-03 16:57

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> wrote in message
> Hej Ninna
>
> Jeg tror det er det yderste lag af kløerne, du finder og det er helt
> normalt.

Jeps, jeg har også fundet hele, tykke stykker, som bestemt lignede en hel
negl. Men når jeg undersøgte dem alle fra ende til anden, manglede ingen af
dem en klo.

:Pia