AWE64 Gold PCI?!?!
Fra : SA

Dato : 23-03-01 11:41

Hej NG!

En af mine kammerater har et AWE64Gold ISA, og så for nylig noget der fik hm
til at spærre øjnene op

et AWE64Gold PCI.

Jeg troede han lavede gas med mig, men den skulle være god nok! Er der andre
der har hørt om dette kort?

SA

Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 23-03-01 12:22

"SA" <buffalo_bill@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at spærre øjnene op
>
> et AWE64Gold PCI.
>
> Jeg troede han lavede gas med mig, men den skulle være god nok! Er

umiddelbart har soundblaster altså heller ikke hørt om det

Sound Blaster AWE64 Gold

Product Specs

>snip<
PCI 2.1 No
>snip specifikationer<

og
>snip<
Open, half-length 16-bit ISA slot
>snip specifikationer<

hilsen,
ingeborg

Fra : SA

Dato : 23-03-01 12:55

Der er så mange ting Soundblaster ikke har hørt om, så....

Jeg har selv et AWE64Gold ISA. Jeg havde både set og hørt om en BIOS
opdatering/patch, som godt nok var til et AWE64 Value.
Jeg spurgte support hos Soundblaster - og sådan en havde de ALDRIG hørt om!
Det kunne ifølge dem overhovedet ikke lade sig gøre!
Pudsigt nok, skrev den patch jeg lå inde med 'Creative Copyright .......',
men hva´ ................

2 måneder senere lå selv samme patch tilgængelig på deres eget

Så, Soundblaster siger så meget.....................

SA

Fra : /arcana

Dato : 25-03-01 14:31

"SA" <buffalo_bill@iname.com> wrote in message

> 2 måneder senere lå selv samme patch tilgængelig på deres eget

Som opgraderer fra ISA til PCI?????

/arcana