En dejlig besked
Fra : Kate

Dato : 15-04-03 13:41

Johan har for et par år siden fået konstateret lidt forhøjet nyretal og
jeg har faktisk længe vidst at han skulle ha' en ny blodprøve, men har
ikke rigtigt kunnet få taget mig sammen. Bl.a. fordi jeg simpelthen
ikke har villet lade ham lægge i narkose for det. Sidst Johan var i
narkose var han helt rundt på gulvet og jeg syntes det var så synd for
ham.
Min dyrlæge indvilgede i at prøve uden bedøvelse og ovenpå Sofies død
blev det mig mere magtpåliggende at få Johan checket. Da jeg så fik
skattepenge tilbage, ikke mange, men nok til en dyrlægeregning, tja, så
var beslutningen taget. Så i dag var vi afsted.
Åh, hvor skønt. Sikke en lettelse. Johan var eksemplarisk,jeg havde
klippet hans kløer for en sikkerheds skyld, men igen grund til
bekymring. Han lod sig holde, mens han spandt højt. JAja, jeg
forventede ikke at det var fordi han kunne li' det, men fordi han
beroligede sig selv. Det hjalp jeg ham nu også med

Men dyrlægen kom med den dejlige besked at Johans nyretal er indenfor
normalområdet og iøvrigt ser ganske sund og rask ud. Selvfølgelig kunne
han da godt se at Johan er en ældre missekat, men altså meget sund af
sin alder. Og så blev min dejlige dreng vaccineret.

En skøn solskinsdag

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 15-04-03 14:14

In article <3e9bfdc8$0$130$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, Kate
<mowgliFJERN@oliwer.dk> wrote:

> Men dyrlægen kom med den dejlige besked at Johans nyretal er indenfor
> normalområdet og iøvrigt ser ganske sund og rask ud.

Herligt )
Nu orker vi heller ikke flere dårlige nyheder med vores gode gamle
katte på listen! Basta

Fra : Kate

Dato : 15-04-03 17:00

Ann Rudbeck <ann_rudbeck@fjernesyahoo.com> wrote in

> Nu orker vi heller ikke flere dårlige nyheder

Nej, det gør vi nemlig ikke så det er jo dobbelt dejligt at få sådan en
besked. Jeg kan heller ikke tage at miste flere dyr i år, 2 er nok (en
kanin og en kat).

Fra : AEK

Dato : 15-04-03 17:10

"Kate" <mowgliFJERN@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> han da godt se at Johan er en ældre missekat, men altså meget sund af
> sin alder. Og så blev min dejlige dreng vaccineret.

Tillykke med den dejlige besked
kan du have en dejlig påske og passe på rovdyrene *G*

/ Anya og rødderne.

Fra : Pia J

Dato : 15-04-03 17:58

"Kate" <mowgliFJERN@oliwer.dk> wrote in message news:3e9bfdc8$0$130
> [...]
> han da godt se at Johan er en ældre missekat, men altså meget sund af
> sin alder. Og så blev min dejlige dreng vaccineret.

Hvor er det bare herligt! Også her ser det ud til at jeg kan holde tænder
ved lige med klorhexidin - de spiser i hvert fald mere coon foder nu.

:Pia