ville ud og nyde det gode vejr
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 17-04-03 19:21

Hejsa

den lille fuske trold til Nicki, han forstår da og snørre "sin mor".

Vi havde været ude og gå en dejlig tur i det gode vej, da vi nåede
hoveddøren til opgangen, prøvede han at gøre modstand, han ville ikke op
igen.

Men hvem bestemmer, det gør jeg, så op kom vi.

Vi havde ikke været hjemme ret længe, før den lille gnom ( ment positivt
*fnis* ) sad ude ved døren og pev, som om han virkelig skulle på gaden. på
med skoene, og ned fra 5 sal igen, man kunne jo ikke vide om han virkelig
skulle noget stort. han virkede somom han skulle, men fis i en hornlygte,
han ville bare ud og nyde det gode vejr *ggg fnis fnis*

god påske til allle

Knus Bolette

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 17-04-03 19:37

Hejsa

Ja vi har også selv været ude og nyde det gode vejr, og Ally bare elskede
det, hele formiddagen tumlede hun rundt i haven med vores børn og i
eftermiddag var hun for første gang med ved stranden, så hun var lige lidt
forundret over vandet, men det glemte hun hurtigt, da dem som har
campingsvogn ved siden af mine sviger forældre havde en chihahau på 6 mdr.
så de legede ¨bare godt sammen og hyggede sig.

MVH
Gitte