Løbetid
Fra : Jane

Dato : 16-04-03 16:44

Jeg har en Cavalier også, hun kom i løbetid ( startede blødning ) Torsdag,
jeg regnede frem at søn- mandag kunne være dagene til at parre, lørdag på
udstillingen "lånte" vi en han hund der skulle teste hende og hun smak
rumpetten i gulvet med det samme.
Søndag morgen løftede hun halen ved berøring så vi tog ud til han hunden
søndag aften meeeen han var ikke så seriøs i sine forsøg så vi blev enige om
at vente til mandag.
Mandag kørte vi derud igen og de fik parret og sad sammen i ca 25 min.
Onsdag skulle vi så prøve igen men han var igen meget useiøs i sine forsøg
og nu er jeg lidt nervøs for om der kommer hvalpe, er der nogle herinde med
erfaringer i den retning ?
Han hunden er ikke så erfaren, han har haft 2 gode parringer og 1 der ikke
lykkedes.

Jane
www.kennelmailunds.webbyen.dk

Fra : Anni Pedersen

Dato : 16-04-03 17:11

Jane <bejane@mail.dk> skrev:
> [...]
>berøring så vi tog ud til han hunden
>søndag aften meeeen han var ikke så
>seriøs i sine forsøg så vi blev enige om

-- Hvilken dag i løbetiden fik du hende parret, efter hvad jeg
kan regne ud må det være 12 dagen. Hvis det er det så tror jeg
godt du kan regne med at der bliver hvalpe, sæden er jo levedygtig
ca.6dage.
Er det første gang hun skal have hvalpe ?
Held og lykke med det.
A Pedersen
www.sitecenter.dk/flemse34/

Fra : Jane

Dato : 16-04-03 19:03

"Anni Pedersen" <Bullmarks@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> godt du kan regne med at der bliver hvalpe, sæden er jo levedygtig
> ca.6dage.
> Er det første gang hun skal have hvalpe ?
Ja det er første gang, vi er nystartet kennel med 4 rottweilere og en
Cavalier King Charles Spaniel.
Ja det må være på 12. dagen, fik fortalt at sæden er levedygtig i 48 timer
derfor skulle hun parres igen om onsdagen, men hvad ved jeg ?
Tak for det, jeg håber at alt går som det skal.