MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hjælp ønskes......
Fra : Lars

Dato : 20-04-03 14:10

Hej NG

Jeg skal til, at installere Office 2000 på Windows 2000 maskiner.
Mit problem er, at Microsoft Installer starter første gang en bruger logger
sig på computeren og beder om cd´en til Office-pakken.
Jeg ved, at Office-pakken kan installeres med Administrator rettigheder for
brugere der anvender Office-pakken første gang, så de slipper for, at skulle
have en cd-rom i maskinen.

Er der en der ved, hvor jeg sætter de ændringer???
Tak på forhånd

Lars

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 20-04-03 14:42

Lars wrote:
> [...]
> slipper for, at skulle have en cd-rom i maskinen.
>
> Er der en der ved, hvor jeg sætter de ændringer???

hvis du installerer pakken med administratorrettigheder skulle pakken da
gerne installere sig selv til den bruger, der logger sig på første gang.
jeg har prøvet det her på min xp-maskine - og logger en bruger sig på,
kommer der en speedbar op og installerer pakken til denne bruger uden
problemer.
--
ahw

Fra : Lars

Dato : 20-04-03 15:51

Hej

Men det sker ikke her.
Men har måske selv løst problemet i gruppepolitikken. Har aktiveret Windows
Installer med udvidet rettigheder. Det ser ud til at have løst mit problem.
Men man ved jo aldrig med et Microsoft produkt

Lars