MS Windows
briani 27239
[IE6] Java Virtual Machine ??
Fra : Mads Jensen

Dato : 18-04-03 12:33

Hej

Hvor kan jeg downloade denne til en amerikansk/engelsk sproget Internet
Explorer ?
M$ hjemmesiden er møg forvirrende at finde rundt på, og da min hostadresse
er dansk vil jeg højst sandsynligt få den danske version af JVM ned
Har prøvet!
Hjælp!

mvh.
/mads
--
Mads Jensen
http://www.ddfr.dk Dansk Donaldist-Forening

Fra : Dan

Dato : 18-04-03 14:12

http://www.testby.dk/msjavx86.exe

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-04-03 00:25

Der findes ikke en speciel dansk version.
Microsoft tilbyder ikke længere en JVM til download men har
opdateringer for eksisterende installationer.
Et JVM kan downloades fra SUN.

On Fri, 18 Apr 2003 13:33:15 +0200, "Mads Jensen"