MS Windows
briani 27239
Stifinder i Windows ME
Fra : Niels Solskin

Dato : 17-04-03 17:11

Hej Efter indlæsning af Windows ME igen....

Ser stifinder anderledes ud, jeg mangler den der

C:

asfaf<
afdfffd
afdfadf
fadfffad

Nu er biblioteker bare smidt ud i nogle ikoner...

Jeg har sågar ændret stifinder til at have følgende fil
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE /N,/E, C:\

Således at den burde åbne hele drev c - men det gør den ikke

Kan nogen hjælpe ??

Niels

Fra : Niels Solskin

Dato : 17-04-03 17:24

Hvis jeg vælger klassisk visning, så kommer der en grå bjælke i højre
side

Niels

Fra : Niels Solskin

Dato : 18-04-03 10:29

Mig med, hvordan jeg får den gamle stifinder tilbage?????

Fortsat god påske

Niels

Fra : Leo.E

Dato : 18-04-03 14:09

"Niels Solskin" <solskin@oncable.dk> wrote in message news:<c5221b32e55a58a94699335d3c0169f1.62180@mygate.mailgate.org>...
> Mig med, hvordan jeg får den gamle stifinder tilbage?????
>
> Fortsat god påske
I lige måde, det er jo et herligt vejr
Hvad mener du med - den gamle stifinder?
Hilsen: Leo

Fra : Niels Solskin

Dato : 18-04-03 15:19

> Hvad mener du med - den gamle stifinder?

Når jeg åbner stifinder, så viser den Drev c biblioteker, smidt ud som
ikoner, men ikke som normalt, hvor man i venstre side har

Skrivebord
Denne computer
m.m.
Nu skal jeg gå op i adresselinjen og vælge f.eks. skrivebord eller
dokumenter....

Nogen der ved hvorman jeg får det tilbage

Niels

Fra : Leo.E

Dato : 18-04-03 17:51

"Niels Solskin" <solskin@oncable.dk> wrote in message news:<5e071d0ecba99cd63836575e9aafd960.62180@mygate.mailgate.org>...

> [...]
> Nu skal jeg gå op i adresselinjen og vælge f.eks. skrivebord eller
> dokumenter....
>
> Nogen der ved hvorman jeg får det tilbage

Prøv om det skulle være det her: Åbn stifinder og gå op i
- funktioner - mappeinstillinger - generelt - brug de
klassiske osv.
PS. det virker på alle mapper.
Hilsen: Leo

Fra : Niels Solskin

Dato : 18-04-03 21:28

Prøv om det skulle være det her: Åbn stifinder og gå op i
> - funktioner - mappeinstillinger - generelt - brug de
> [...]

Hej Leo

Jeg har prøvet det, det virker desværre ikke...

Der hvor bibliotekerne normalt er, der har jeg en fed grå lodret bjælke
med et kryds i højre hjørne, og når jeg lukker den grå flade ned, så
er der bare ikoner, som viser f.eks. drev c:

Nogen andre forslag ???

Hilsen

Niels

Fra : Leo.E

Dato : 19-04-03 06:35

"Niels Solskin" <solskin@oncable.dk> wrote in message news:<cd9a86bf5d29c7918983545e33f654f3.62180@mygate.mailgate.org>...
> Prøv om det skulle være det her: Åbn stifinder og gå op i
>
> Hej Leo
>
> Jeg har prøvet det, det virker desværre ikke...
Har du været i - kontrolpanel - system - avanceret - ydeevne,
og prøve dig frem der? f.eks: lad windows vælge, det giver dog
XP udseendet (burde ihvertfald)så du kan komme videre derfra.
Hilsen: Leo

Fra : Niels Solskin

Dato : 21-04-03 21:44

Mit problem er, at når jeg åbner stifinder, så åbner den ikke med alle
mapper, men med én mappe ad gangen, og så skal jeg selv gå op i adresse-
linjen og vælge en anden mappe F.eks C:

Der hvor der normalt er:

Skrivebord
Dokumenter
Drev C:
Drev D:

Er der bare et stort gråt felt, som jeg lukke ned, og så er der bare
den aktuelle mappe

Jeg kører Windows ME, er der nogen der kan knække den ??????

Hilsen

Niels