MS Windows
briani 27239
Netværk via modem
Fra : Benny Franz

Dato : 17-04-03 09:33

I windows XP Home kan jeg ikke oprette forbindelse til netværk via modem.

Hvis jeg i egenskaber for IE vælger 'Forbindelser' og trykker tilføj ved
netværksforbindelser får jeg følgende fejlmelding

'Tjenesten Remote Access Connection Manager kunne ikke indlæses'
Fejl 711

Hvis jeg forsøger at starte servicen med samme navn får jeg en fejlmelding
at servicen ikke kunne startes
Fejl 5 : Adgang nægtet

Hvordan kommer jeg videre ??

XP er installeret og opdateret mens den sat i et netværk, så alt er
opdateret.

Mvh Benny Franz

Fra : Lars Hessellund

Dato : 18-04-03 15:25

"Benny Franz" <bf@dantid.dk> wrote in message
> [...]
> Fejl 711
>
> Hvis jeg forsøger at starte servicen med samme navn får jeg en fejlmelding

Hvem er din Internetudbyder?
De vil være i stand til at hjælpe dig.

--
Med Venlig Hilsen
---

Sgt. Hartman: There is no racial bigotry here. I do not look down on
niggers, kikes, wops or greasers. Here, you are all equally worthless.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-04-03 17:22

> Hvem er din Internetudbyder?
> De vil være i stand til at hjælpe dig.

Jeg var faktisk ude for nøjagtigt det samme her for nyligt.
Netværk via modem kunne ikke vælges og ej heller installeres.
TDC kunne ikke hjælpe, men mente at PC'en skulle til reparation.(!)

I mit tilfælde blev modet fundet og driveren installeret automatisk.
Alligevel ville XP Pro ikke installere Netværk via modem og ej heller prøve
det.

Jeg opgav!

Det er min mening at finde en installations CD og så installere opkald til
en eller anden ISP og så må der da for h... være hul igennem.

Jeg kan sagtens få lov at lave en forbindelse via Lan, men ejeren har ikke
ADLS.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Madsen

Dato : 18-04-03 19:20

Benny Franz skrev:

> 'Tjenesten Remote Access Connection Manager kunne ikke indlæses'
> Fejl 711

Prøv evt. at starte Telephony og Remote Access Auto Connection Manager
inden du starter Remote Access Connection Manager, hvis disse tjenester
da ikke allerede kører forstås. Disse tre tjenester skal køre hvis du
vil oprette en netværk via modem-forbindelse, hvis man skal tro på:
<http://support.microsoft.com/?kbid=330163>

Madsen.