Søger person database prg.
Fra : J Hansen

Dato : 17-04-03 22:08

Jeg er ny i gruppen, så bær over med mig hvis spørgsmålet er stillet
fornyligt.

Jeg søger et Windows baseret person database prg. der kan indeholde
stamoplysninger, samt mulighed for at indskrive historik på en enkelte
person.
Personen der skal bruge det er ikke så PC kyndig, så det må meget
gerne være på dansk.

Hvis i har nogle gode/bedre henvisninger til ASP eller PHP baseret
løsninger, vil jeg da også gerne hører om disse.
(Ikke optimalt da det er til et lille en mands firma)

Har i nogle gode forslag ?

Med venlig hilsen
Jimmy hansen

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 18-04-03 02:14

J Hansen skriver bl.a.:

> Jeg søger et Windows baseret person database prg. der kan
> indeholde stamoplysninger, samt mulighed for at indskrive
> historik på en enkelte person.

Det har du/han formentlig allerede: Outlook eller Outlook
Express.

--
Niels P Sønderskov
npsonder @ skov.mail.dk

Fra : J Hansen

Dato : 20-04-03 20:37

On Fri, 18 Apr 2003 03:14:22 +0200, Niels P Sønderskov <npsonder @
skov.mail.dk> wrote:

>Det har du/han formentlig allerede: Outlook eller Outlook
>Express.

Tak for ideen, den havde jeg totalt overset :)

Med venlig hilsen
Jimmy hansen

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 18-04-03 05:40

J Hansen wrote:
> Jeg søger et Windows baseret person database prg. der kan indeholde
> stamoplysninger, samt mulighed for at indskrive historik på en enkelte
> person.

Hvis disse data er CPR-Nummer relateret, så vær opmærksom på, at der er en
datalovgivning, der skal tages hensyn til. Muligvis har
http://www.hd-support.dk/ et program til netop dit formål, som samtidigt
overholder dataloven.

Lars.

--
Dybdahl Engineering
http://dybdahl.dk/

Fra : J Hansen

Dato : 20-04-03 20:37

On Fri, 18 Apr 2003 06:39:35 +0200, Lars Dybdahl <lars@dybdahl.dk>
wrote:

>Hvis disse data er CPR-Nummer relateret, så vær opmærksom på, at der er en
>datalovgivning, der skal tages hensyn til. Muligvis har
> [...]

Jeg checker siden ud. Tak for henvisningen :)

Med venlig hilsen
Jimmy hansen