Logging af kommandoer på MySQL server
Fra : Kasper Kristensen

Dato : 16-04-03 14:36

Hejsa.

Kan det lade sig gøre at logge hvilke kommandoer, altså den præcise
tekststreng som serveren har eksekveret, på en MySQL 3.23.54 server?

Jeg har nemlig bøvl med at en kommando (en insert) som bliver sendt fra et
program ikke gør som forventet, og jeg kunne godt tænke mig at se hvilken
kommando serveren rent faktisk udfører.

Mvh.

Kasper

Fra : Henrik Hansen

Dato : 16-04-03 17:27

Kasper Kristensen wrote:

> [...]
> program ikke gør som forventet, og jeg kunne godt tænke mig at se hvilken

Du kan starte mysqld med --log

http://www.mysql.com/doc/en/Log_file_maintenance.html (+ mere i loggen)

--
Henrik Hansen