hjælp til at lave script/program til at he~
Fra : Bo von Qualen

Dato : 16-04-03 00:53

har fundet en hjemmeside med en masse billeder på , som desværre ikke er
navngivet men nummererede....og i stedet for at skulle indtaste et nyt nr
for hvert billede jeg vil se ...tænkte jeg på om det ville kune lade sig
gøre at lave et lille script eller program der kan hente alle biller der er
imellem 2 tal intervaller på en hjemmeside

f.eks i intervallet fra
http://www.hjemmesidenavn.com/picture.asp?picture=1800002

til http://www.hjemmesidenavn.com/picture.asp?picture=2000000

på den måde vil jeg jo kunne sidde og sortere i billederne som tumbnails
efter de er hentet

vil meget gerne også have sendt svar som mail og helst skåret godt ud i pap

Bossy