online med session
Fra : Jan Poulsen

Dato : 19-04-03 12:16

hej ng,

Jeg har lavet et session-login på min side, men
er der nogen der kan fortælle mig hvordan
man kan se hvem der er online men session login.?

Kan man på nogen måde hente en liste/oversigt
over de sessions der er aktive/sat?

mvh
jan

Fra : Mads Jensen

Dato : 19-04-03 17:25

Hej

Den måde, som jeg har set andre gøre det på, var cha. af en mySQL database,
og se hvem der rørte sig indenfor et tidsrum af f.eks. 15 min.
Ved ikke selv lige hvordan det skal gøres, desværre

Du kan evt. prøve at lede lidt på www.sourceforge.com eller
www.hotscripts.com/PHP/

/mads
--
Mads Jensen
http://www.ddfr.dk Dansk Donaldist-Forening

Fra : Jan Poulsen

Dato : 19-04-03 20:57

> [...]
> og se hvem der rørte sig indenfor et tidsrum af f.eks. 15 min.
> Ved ikke selv lige hvordan det skal gøres, desværre

Jeg ville gerne have en realtime onlineliste, hvis det er muligt...
Lige nu gør jeg det du nævner bare med 5min. interval.

Tak for linkene. Vil se om jeg kan finde noget der.

/jan