IE skifter selv størrelse
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-04-03 22:18

Formentlig pga gårdsdages Q814995 fix er min IE 6 begyndt at skifte
tekststørrelse i utide. Måske er det et sted jeg besøger, men jeg har
undersøgt det så meget som jeg har kunnet uden at finde et bestemt site.

Det der sker er at jeg har en skærmopløsning på 1600 x 1200 pixels og derfor
gerne vil have tekststørrelsen sat til "Større" - men nogenlunde når jeg
mindst venter det er den gået ned til "Mindre" og jeg må så ind og skifte
den tilbage til "Større". Da det sker flere gange om dagen er det ret
irriterende.

Jeg har kikket lidt tilbage i gruppen og fundet Edmunds forslag om at bruge
Hjælp til handigkappede og sætte tekststørrelsen der, men det ser altså
grimt ud.

Prøver jeg at afinstallere Q814995 fixet får jeg besked på at en række
programmer måske ikke vil virke mere og det er jeg lidt utryk ved og jeg ved
heller ikke om det præcist er det.

Nogen der kan hjælpe ?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Edmund

Dato : 19-04-03 09:18

Michael Lund Sørensen wrote:
> [...]
> tekststørrelse i utide. Måske er det et sted jeg besøger, men jeg har
> undersøgt det så meget som jeg har kunnet uden at finde et bestemt

Kan det være fordi du kommer til at trykke CTRL + bruger scrool hjulet
på musen

--
Mvh Edmund

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-04-03 11:40

Edmund skrev :

> Kan det være fordi du kommer til at trykke CTRL + bruger scrool hjulet
> på musen

Nej det er udelukket.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Madsen

Dato : 19-04-03 22:19

Michael Lund Sørensen skrev:

> Nogen der kan hjælpe ?

Det er nok ikke til meget hjælp, men jeg har også installeret
Q814995 her på WinXP Pro (US) SP1 og har ikke oplevet at IE har
skiftet tekststørrelse endnu. Den står til 'Smaller' som jeg
altid har haft den stillet til.

Madsen.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 20-04-03 01:39

Madsen skrev :

> [...]
> Q814995 her på WinXP Pro (US) SP1 og har ikke oplevet at IE har
> skiftet tekststørrelse endnu. Den står til 'Smaller' som jeg

Nej det giver mig ikke noget, men kunne du lokkes op på en "Bigger" en dags
tid for at se om den så hopper ned på "Smaller" selv ?
Min hopper ca hver 5 hjemme side opslag ned på "Mindre" - og jeg er godt
træt af det!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Madsen

Dato : 20-04-03 02:09

Michael Lund Sørensen skrev:

> Nej det giver mig ikke noget, men kunne du lokkes op på en
> "Bigger" en dags tid for at se om den så hopper ned på "Smaller"
> selv ?

Ok. Melder tilbage om en dags tid.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 20-04-03 18:30

Michael Lund Sørensen skrev:

> Nej det giver mig ikke noget, men kunne du lokkes op på en
> "Bigger" en dags tid for at se om den så hopper ned på "Smaller"
> selv ?

Nu har jeg kørt hele dagen med 'Larger' som det hedder og er ved
at blive syg af at kigge på det, men det ændrer sig altså ikke.
IE bliver ved med at køre med den tekststørrelse jeg har bedt om
uanset hvor meget jeg så pløjer rundt på forskellige sider.

Madsen.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 21-04-03 04:43

Madsen skrev :

> [...]
> IE bliver ved med at køre med den tekststørrelse jeg har bedt om
> uanset hvor meget jeg så pløjer rundt på forskellige sider.

Hej Madsen

Mange tak fordi du gad.

Jeg må finde fejlen et andet sted - den er fandme irriterende - det er bare
for småt til mine gamle øjne!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Madsen

Dato : 21-04-03 13:15

Michael Lund Sørensen skrev:

> Jeg må finde fejlen et andet sted - den er fandme irriterende -
> det er bare for småt til mine gamle øjne!

Ja, det vil jeg også være meget træt af hvis min IE gjorde.
Håber at du finder en løsning.

Madsen.

Fra : 1069noreply@hotmail.~

Dato : 21-04-03 09:05

On Fri, 18 Apr 2003 23:18:03 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote:

> Formentlig pga gårdsdages Q814995 fix er min IE 6 begyndt at skifte
> tekststørrelse i utide. Måske er det et sted jeg besøger, men jeg har

Tjek hvilken fontstørrelse dit mailprogram kører med.

--
find clausen
www.photopress.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 21-04-03 13:14

1069noreply@hotmail.com skrev :

> Tjek hvilken fontstørrelse dit mailprogram kører med.

Min OE kører med størrelse Mellem og den ændre sifg ikke.
Nu har jeg sat IE til også at bruge Mellem og vil så se hvad der sker.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-05-03 19:15

Det skyldes at jeg ind i mellem bruger Eudora til mails, og når jeg har
brugt det er skriftstørrelsen i IE sat ned. Tåbeligt!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : 1069noreply@hotmail.~

Dato : 18-05-03 22:11

On Sun, 18 May 2003 20:14:46 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote:

> Det skyldes at jeg ind i mellem bruger Eudora til mails, og når jeg har
> brugt det er skriftstørrelsen i IE sat ned. Tåbeligt!

Slå "use Microsofts wiever" fra i Eudora .....

--
find clausen
www.photopress.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-05-03 00:35

> Slå "use Microsofts wiever" fra i Eudora .....

Takker!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk