Temauger
Fra : Kewtie Pye

Dato : 18-04-03 08:34

Jeg står og skal lave tværfaglige temauger med 7-9 klasse og har brug for
input
Hvis nogen af jer har lavet spændende opgaver indenfor emnerne sult, krig og
naturkatastrofer, tager jeg gerne imod inspiration.
På forhånd tak!

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 18-04-03 08:39

Kontakt Ungdommmens Røde Kors - de har mange gode idéer til netop disse
emner. Særligt deres rollespil Unge På Flugt kan anbefales som kickstarter.

Mvh Thomas

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 18-04-03 09:22

"Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kontakt Ungdommmens Røde Kors - de har mange gode idéer til netop disse
> emner. Særligt deres rollespil Unge På Flugt kan anbefales som
kickstarter.

Lad dem træne projektopgave omkring dette emne.

VH Birgitte

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 19-04-03 21:57

"Kewtie Pye" <kewtie_pye@hotmail.com> wrote in message
> [...]
og
> naturkatastrofer, tager jeg gerne imod inspiration.

Der er da masser af materialer omkring naturkatastrofer,
det plejer at optage børnene meget, da vi danskerer jo
er næsten helt fri for den slags.
Bare søg i Amtscentralens katalog.

Mvh.Bodil.

Fra : Thomas Smedebøl