Analog referer
Fra : Michael Andreasen

Dato : 18-04-03 14:02

Er der nogen der har erfaringer med Analog (5.24) og apache referer?

Jeg får fejlen

analog: Warning M: Logfile /var/log/log_ref contains lines with no
bytes: byte counts may be low

En linie fra min logfil ser således ud

http://www.abcdefghiklmn.dk/forsiden.htm -> /aaa-style.css

I httpd.conf bruger jeg customlog referer

Er der nogen der ved noget om dette? Jeg har trevlet analog websiden igennem
og ikke blevet klogere.. google har heller ikke givet mig et spor at gå
efter.

Så spørgsmålet er: Hvordan skal log defineres i apache så Analog kan lave
referer logs?

--
Med Venlig Hilsen
Michael Andreasen

p.s. jeg poster ikke dette i Apache gruppen, da det givethvis er analog der
giver problemet, og logfiler jo ikke nødv. kommer fra Apache