MS Windows
briani 27239
vask af skjorte med viscose
Fra : Peter T.

Dato : 16-04-03 23:01

Hvordan vasker man en skjorte af 55% bomuld og 45% viscose nemmest?

Ifølge mærkatet må den ikke maskinvaskes. Men kan en mild uldvask uden
centrifugering på maskinen ikke gøre det eller skal jeg nøjes med at lægge
skjorten i blød eller ... hvordan gør jeg?

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 16-04-03 23:16

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
> For dem der VIL citere forkert -> <http://shorterlink.com/?LT93A4>
> Eksempel på citatfusk: "I love the smell of new hardware in the morning"

He-he... mon ikke dette indlæg skulle have været postet i dk.forbruger ? Det
har i hvertfald ikke noget med Windows at gøre.... (med mindre man ryger
meget langt ud af tangenten....)

Peter Brandt Jørgensen
peterbj@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Peter T.

Dato : 16-04-03 23:14

Peter Brandt Jørgensen wrote:

> He-he... mon ikke dette indlæg skulle have været postet i dk.forbruger
> ? Det har i hvertfald ikke noget med Windows at gøre.... (med mindre
> man ryger meget langt ud af tangenten....)

Tak for reminderen både herinde og pr. email. Cancel sendt. :|