Media Player
Fra : Hønemor

Dato : 16-04-03 23:01

Hejsa på listen.
Nu har jeg brug for lidt hjælp.
Men om det hører under her i gruppen er jeg i tvivl om, men håber alligevel
nogen har en forklaring og kan hjælpe

1. Jeg henter altid de nyeste opdateringer der kommer til putter-dyret.
2. Men efter at maskinen i går havde hentet nyt ( Det var vist noget med
Microsoft VM (Virtuel Machine), da har jeg haft problemer med min media
player.
3. Eller rettere, så vil jeg ikke kalde det problemer på den måde at den
ikke virker, men den er blevet underlig om man kan kalde den sådan )
4. Jeg har hele tiden haft den på hjemmesiden i øverste hjørne ( størrelse
er her ca. 2 cm.)
Men efter denne opdatering hos microsoft, så er playeren pludselig blevet 12
cm lang, når jeg åbner hjemmesiden.
Det er den størrelse, som den jo er på selve computeren, når man ellers
bruger den.
Men jeg vil skisme ikke have den sådan på hjemmesiden, som jeg slet ikke har
rettet i, den er kommet sådan af sig selv .....altså denne størrelse.
Mystisk lyder det måske, men sådan hænger det sammen.
Hm ......Mon nogen har en forklaring på dette hersens gådefulde noget
))))))))))))
VH Hønemor

Fra : Ulrik Friis

Dato : 20-04-03 21:03

"Hønemor" <fagerberg@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mystisk lyder det måske, men sådan hænger det sammen.
> Hm ......Mon nogen har en forklaring på dette hersens gådefulde noget

ad. 1: Sådan skal det være!
ad. 2: Afinstaller (via Kontrolpanel => Tilføj/Fjern programmer => genstart
putteren) - geninstaller (via Windowsupdate)
ad. 3: Her henvises til ad. 2. På den anden side, hvis du kun mener den er
underlig, og at du iøvrigt kan leve med en underlig mediaplayer, så bør du
måske overveje at beholde den - forudsat du synes den er sød nok...
ad. 4: Den er ikke 12 cm lang i min browser, snarere 2 cm. Der kommer
(gu'skelov) heller ikke noget muzak ud af den.

Jeg håber mit svar er ligeså præcist som dit spørgsmål.

....hvis din "mediaplayer" på dit website ser anderledes ud end den plejer,
er det ikke mediaplayeren på din PC, der er noget galt med, men din browser.

mvh
Ulrik