|
| Billig XP3000+ på... Fra : Vega |
Dato : 16-04-03 22:33 |
| | |
Henrik Sørensen (16-04-2003)
| Kommentar Fra : Henrik Sørensen |
Dato : 16-04-03 22:48 |
| | |
Vega (16-04-2003)
| Kommentar Fra : Vega |
Dato : 16-04-03 22:54 |
|
Det er da ikke galdt i forhold til da jeg købte min XP2700+ i januar til
3000 kr.
Mvh. Vega.
"Henrik Sørensen" <sam@fjerndettegames.dk> skrev i en meddelelse
news:b7kj1c$2o0j$1@news.cybercity.dk...
> Vega wrote:
> > http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1244578017
> >
> > Synes lige jeg ville fortælle det.
> >
> > Mvh. Vega.
>
> Heh,billig
> Kan du sige billigere
> /Henrik
>
>
| |
harald bluetooth (16-04-2003)
| Kommentar Fra : harald bluetooth |
Dato : 16-04-03 22:53 |
|
On Wed, 16 Apr 2003 23:33:18 +0200, "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk>
wrote:
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1244578017
>
>Synes lige jeg ville fortælle det.
>
hvorfor er 3000 for den billigt ?
Køb en xp1700+ stepping JIUHB til 700 kr. Den er beregnet til
11x133=1466, men kører gerne 11x200 med luftkølig endda. Det giver
mere end 3000+ med 2166 MHz og 512 kbyte cache (barton).
mvh
John
| |
Vega (16-04-2003)
| Kommentar Fra : Vega |
Dato : 16-04-03 23:12 |
|
Fordi den har kostet 5300 kr. og fordi jeg ikke går op i at clocke.
Mvh. Vega.
"harald bluetooth" <johnknuhtsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:v0kr9v0kfi4fqpbcbjnekm6d2k1i4svrdu@4ax.com...
> hvorfor er 3000 for den billigt ?
>
> Køb en xp1700+ stepping JIUHB til 700 kr. Den er beregnet til
> 11x133=1466, men kører gerne 11x200 med luftkølig endda. Det giver
> mere end 3000+ med 2166 MHz og 512 kbyte cache (barton).
>
> mvh
>
> John
| |
Jesper G. Poulsen (17-04-2003)
| Kommentar Fra : Jesper G. Poulsen |
Dato : 17-04-03 00:06 |
|
In dk.edb.hardware, Vega <liladomo@tdcadsl.dk> says...
> Fordi den har kostet 5300 kr. og fordi jeg ikke går op i at clocke.
Dvs. at din CPU ikke yder noget ?
--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen
| |
Michael Lund Sørense~ (17-04-2003)
| Kommentar Fra : Michael Lund Sørense~ |
Dato : 17-04-03 03:32 |
| | |
Flemming Joensson (18-04-2003)
| Kommentar Fra : Flemming Joensson |
Dato : 18-04-03 12:19 |
|
harald bluetooth <johnknuhtsen@mail.dk> wrote in
news:v0kr9v0kfi4fqpbcbjnekm6d2k1i4svrdu@4ax.com:
> Køb en xp1700+ stepping JIUHB til 700 kr. Den er beregnet til
> 11x133=1466, men kører gerne 11x200 med luftkølig endda. Det giver
> mere end 3000+ med 2166 MHz og 512 kbyte cache (barton).
>
Eller køb en XP1800+. Jeg købte en til 517 kr i sidste uge, den er stepping
JIUHB. Mit eneste problem er så at Asus er nogle røvhuller og har fjernet
alle muligheder for at stille på multiplieren på mit board (A7M266). Og da
det er en gammel svinger af et bundkort som ikke kan detektere mere end
multiplier 11 så kører min XP1800+ som en XP1700+.
Jeg har dog fundet en "løsning", der indebærer at jeg skal lodde to
komponenter af bundkortet og erstatte dem med nogle andre, og så montere en
dipswitch et sted på printet hvor der er lavet loddehuller til den. Men det
er jo ikke så fedt.
Dipswitchen er endda med i manualen på billedet af kortet, men de har
fjernet den fra bundkortet alligevel inden det kom i butikkerne - skod.
Flemming
| |
MaRk (16-04-2003)
| Kommentar Fra : MaRk |
Dato : 16-04-03 23:17 |
| | |
Vega (17-04-2003)
| Kommentar Fra : Vega |
Dato : 17-04-03 08:31 |
| | |
Mikkel Westh (17-04-2003)
| Kommentar Fra : Mikkel Westh |
Dato : 17-04-03 11:37 |
| | |
MaRk (17-04-2003)
| Kommentar Fra : MaRk |
Dato : 17-04-03 17:10 |
|
> Godt at der er 2 ugers returret når man handler på nettet
>
Jep, men den holder jo ikke rigtig hvis man har taget den i brug :-/
| |
Mikkel Westh (17-04-2003)
| Kommentar Fra : Mikkel Westh |
Dato : 17-04-03 20:54 |
|
"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse
news:3e9ed230$0$171$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> Jep, men den holder jo ikke rigtig hvis man har taget den i brug :-/
>
Jow da..Du har 2 uger til at returnere en hvilken som helst vare købt på
nettet. Også selvom du har brudt embalagen. Og hvis du har taget varen i
brug.
/Mikkel
| |
MaRk (17-04-2003)
| Kommentar Fra : MaRk |
Dato : 17-04-03 21:07 |
|
>
> Jow da..Du har 2 uger til at returnere en hvilken som helst vare købt på
> nettet. Også selvom du har brudt embalagen. Og hvis du har taget varen i
> brug.
>
Oki, studerede lige salg betingelser i en ebutik så du har ret
Gælder dog ikke ved software :-/
| |
Thomas Wesley Hinton (18-04-2003)
| Kommentar Fra : Thomas Wesley Hinton |
Dato : 18-04-03 03:34 |
|
"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse
news:3e9f0951$0$146$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Oki, studerede lige salg betingelser i en ebutik så du har ret
>
> Gælder dog ikke ved software :-/
Øhm....
Jo, det gælder også software.
| |
MaRk (18-04-2003)
| Kommentar Fra : MaRk |
Dato : 18-04-03 09:48 |
|
> Jo, det gælder også software.
Sikker? Taget fra købs betingelser fra en netbutik:
"Software pakker hvor forseglingen er brudt, kan ikke returneres."
Derfor gælder det ikke software der har været brugt Men selvfølgelig
hvis det ikke har været brugt..
| |
// Overby (18-04-2003)
| Kommentar Fra : // Overby |
Dato : 18-04-03 16:38 |
|
> Jo, det gælder også software.
Nej, det gør det IKKE. Der er undtagelser i loven, dette er en af dem....
Daniel
| |
Aragorn100% (19-04-2003)
| Kommentar Fra : Aragorn100% |
Dato : 19-04-03 09:10 |
|
Der er KUN returret når butikken reklamer med det, købeloven siger ikke at
folk har returret, fordi man overvejer et køb inden man gør det... Så alt
retur er service!
"Mikkel Westh" <privat@private> skrev i en meddelelse
news:3e9f0650$0$148$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> news:3e9ed230$0$171$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> >
> > Jep, men den holder jo ikke rigtig hvis man har taget den i brug :-/
> >
>
> Jow da..Du har 2 uger til at returnere en hvilken som helst vare købt på
> nettet. Også selvom du har brudt embalagen. Og hvis du har taget varen i
> brug.
>
> /Mikkel
>
>
| |
Jacob Larsen (19-04-2003)
| Kommentar Fra : Jacob Larsen |
Dato : 19-04-03 11:31 |
|
Undtagen på nettet. Her er der 14 dages returret fordi det lovmæssigt
sammenlignes med at købe på postordre. Kræver dog at vren er i samme stand
som ved levering, hvilket det er meget svært at afgøre om en cpu er. Derfor
tager butikkerne dette forbehold, som jeg faktisk ikke er helt sikker på er
lovligt.
Jacob
"Aragorn100%" <aragorn23@mail.dk> wrote in message
news:3ea1045b$0$24631$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Der er KUN returret når butikken reklamer med det, købeloven siger ikke at
> folk har returret, fordi man overvejer et køb inden man gør det... Så alt
> retur er service!
>
> "Mikkel Westh" <privat@private> skrev i en meddelelse
> news:3e9f0650$0$148$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >
> > "MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> > news:3e9ed230$0$171$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > >
> > > Jep, men den holder jo ikke rigtig hvis man har taget den i brug :-/
> > >
> >
> > Jow da..Du har 2 uger til at returnere en hvilken som helst vare købt på
> > nettet. Også selvom du har brudt embalagen. Og hvis du har taget varen i
> > brug.
> >
> > /Mikkel
> >
> >
>
>
| |
Olesen (17-04-2003)
| Kommentar Fra : Olesen |
Dato : 17-04-03 06:54 |
|
"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3e9dcc19$0$162$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1244578017
>
> Synes lige jeg ville fortælle det.
Pentium 4 3.06 Ghz med HyberThreading er både billigere
og LANGT LANGT hurtigere i de tests
der er blevet fremlagt i de danske blade.
-ville lige fortælle det....
Iøvrigt køber man ikke AMD i disse uger
da deres Ahtlon 64' snart kommer på banen.
Den burde være så meget sej den skal ku'
gi' P4 baghjul i lang tid..men lidt ærgerligt
Intel også er på vej med en endnu friskere
Pentium 4 *S*..
| |
|
|