gratis brugersystem med mySQL
Fra : Thomas

Dato : 16-04-03 17:03

Hej NG!
Nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan finde et gratis brugersystem i php
(selvfølgelig) der benytter mySQL og gerne sessions og som også meget gerne
har en admin del?

Håber nogen kan hjælpe mig!

skulle det nu være at jeg helt har misforstået hvad der er tilgængeligt
gratis må i gerne lige fortælle mig det...

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 16-04-03 23:13

Thomas wrote:
> [...]
> (selvfølgelig) der benytter mySQL og gerne sessions og som også meget gerne

Admin-delen må du nok lave selv eller bruge phpmyadmin til, men når det
er sagt, så er PHPSecurePages udemærket til formålet

http://phpsecurepages.com

Det skulle undre mig om ikke der er flere tilgængelig på hotscripts.com

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 17-04-03 00:29

Thomas skriver bl.a.:

> Nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan finde et gratis
> brugersystem i php (selvfølgelig) der benytter mySQL og gerne
> sessions og som også meget gerne har en admin del?

Jeg er ikke helt klar over hvad der menes med brugersystem, men
prøv at se på Typo3 http://www.typo3.com/

--
Niels P Sønderskov
npsonder @ skov.mail.dk

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 18-04-03 17:56

Hej,

Kig på www.lojmann.dk - der kan du downloade et som er baseret på PHP,
MySQL samt sessions :)

/Løjmann

Fra : Thomas

Dato : 27-04-03 16:22

tak for jeser svar.! jeg prøver nogle af dem i har foreslået.!

Mvh. Thomas