postgresql
Fra : Mickey

Dato : 22-03-01 23:24

Nogen der kan henvise til en brugbar vejledning til subj ?
- gerne en tutorial eller lign.

--
Mickey

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 22-03-01 23:32

Har du prøvet http://www.postgresql.org/ ?

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
CBR 600F

Fra : Mickey

Dato : 23-03-01 00:19

"Michael Lyngbøl" <lyngbol@c.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet http://www.postgresql.org/ ?

har ikke lige kigget i dag - men ahr jo downloadet fra den, synes ikke
den virkede særlig indbydene!! (læs: syns ikke jeg ku se noget der var
til at bruge!)

--
Mickey

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 23-03-01 09:35

http://www.postgresql.org/users-lounge/index.html

Fra : Christian Hansen

Dato : 23-03-01 15:07

> har ikke lige kigget i dag - men ahr jo downloadet fra den, synes ikke
> den virkede særlig indbydene!! (læs: syns ikke jeg ku se noget der var
> [...]

Der ligger da ellers en hel bog derude, som gennemgår postgre fra ene
ende til anden. Den har jeg været meget glad for!

MVH Christian

Christian Hansen tlf : 96540747
Halsvej 290C e-mail : webmaster@telescopium.dk
9310 Vodskov web : http://www.telescopium.dk/
Linux?
I need a workstation not a playstation!

Fra : Allan Olesen

Dato : 23-03-01 00:15

"Mickey" <news002@susie.dyndns.dk> wrote:

>Nogen der kan henvise til en brugbar vejledning til subj ?
> - gerne en tutorial eller lign.

Der er svjh 4 forskellige vejledninger i dokumentationen, alle meget
omfattende i html-format. Hvis jeg husker rigtigt, er der en
vejledning for administratorer, en for brugere, en for programmører og
en... øh?

--
Allan Olesen, Lunderskov

"UNIX er overflødigt." - Lars P. Fischer

Fra : Mickey

Dato : 23-03-01 00:20

"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> omfattende i html-format. Hvis jeg husker rigtigt, er der en
> vejledning for administratorer, en for brugere, en for programmører

så må jeg nok bare kigge lidt bedre... :/

--
Mickey