Bliver næsten nervøs...
Fra : R. Ilsøe

Dato : 16-04-03 13:50

Balto der er meget en mor's hund har overskredet 2 selvstændigheds-grænser i
dag og det er som om han går rundt med en større selvtillid nu... Det er
bare kommet så pludseligt!

1) Han har været selv hjemme 2 gange i dag uden at gnave i noget (spændende
om det holder)

2) Han stak af fra haven!! Jeg var helt i chock! Han har altid været SÅ sød
til at blive hjemme, så da han kom blæsende hen til mig efter 5 minutter der
føltes som 5 timer fik han jo klap og kys og ros og godbid og det hele og
jeg var ved at hyle af glæde over der ikke var sket ham noget!

Min lille vuf er jo ved at blive stor nu!
Nu får hun i hvert fald snor på i haven da den er helt åben vores have.
Så må vi få banket noget hegn op på et tidspunkt.

--
Rinnie

Flattere: Ciko (250692) Balto (170602) og Shanti (050403)
Golden: Chili (160796)
Se mine dejlige hunde på:
http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : Musen

Dato : 17-04-03 21:11

> [...]
> Nu får hun i hvert fald snor på i haven da den er helt åben vores have.
> Så må vi få banket noget hegn op på et tidspunkt.
´
*GGG* hvor er du altså sød

Venlig hilsen Musen