PHPEdit mangler en fil
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 16-04-03 13:49

Hejsa

Dette er ikke et PHP-spørgsmål - men det snerper da lidt...

PHPEdit er nu blevet min foretrukne PHP-editor, men når man downloader
nyeste version 0.7.1.113 og installerer, så mangler der flere filer. De
fleste har jeg fået fat i via en update til Delphi 6 Personal, men jeg
mangler xmlrtl60.bpl - den skulle iflg. readme-filen være med i updaten,
men det er den ikke. Er der nogen der har en ide om, hvor jeg kan få fat i
den?

--
Hyggehej
/Thomas

Fra : Knut Nordal

Dato : 17-04-03 13:36

Hei
jeg kjører phpEdit 0.7 på win2000 og lagt inn med full install og det
fungerer fint hos meg.
Det hvar noen filer fra
http://phpedit.nexen.net/files/PHPEdit/IDE/webinstall/0.7.1.111/ som jeg
måtte laste ned først
og da gikk det som en drøm.

Mvh
Knut Nordal

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 22-04-03 12:36

"Knut Nordal" <knnordal@c2i.net> wrote in newsxna.1300$Y67.1136668
@juliett.dax.net:

> http://phpedit.nexen.net/files/PHPEdit/IDE/webinstall/0.7.1.111/

Øv - det domæne kan jeg ikke komme i kontakt med :(

--
Hyggehej
/Thomas

Fra : Knut Nordal

Dato : 22-04-03 17:33

Det var rart, her kommer jeg rett inn på siden fra linken her

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 22-04-03 21:04

"Knut Nordal" <knnordal@c2i.net> wrote in news:m9epa.1630$Y67.1525380
@juliett.dax.net:

> Det var rart, her kommer jeg rett inn p† siden fra linken her

Okaj - nu fik jeg også forbindelse... takker :)

Mvh.
/Thomas