Blå mærker som ikke forsvinder
Fra : Anne Stokholm

Dato : 16-04-03 12:00

Hejsa...

Jeg fik i starten af oktober 2002 et kæmpe blåt mærke på mit ene
skinneben. Det gjorde afsindigt ondt i flere uger, og mærket var
næsten helt sort. Smerten gik væk efter noget tid, men i dag sidder
det blå mærke der stadig. Jeg har ikke rigtig fået følelsen igen i
huden på og omkring det blå mærke.

Og nu bliver jeg ret i tvivl om om det overhovedet går væk, når det
stadig er så tydeligt her et halvt år senere. Det er heller ikke
ligefrem yndigt når man nu skal til at rende med bare sommerben.

Er der nogen der ved noget om dette?

Med venlig hilsen

Anne Stokholm

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 16-04-03 15:41

In <b7jd4f$1i6np$1@ID-136857.news.dfncis.de> "Anne Stokholm" <tilanne@yahoo.dk> writes:

> [...]

>næsten helt sort. Smerten gik væk efter noget tid, men i dag sidder
>det blå mærke der stadig. Jeg har ikke rigtig fået følelsen igen i

Du boer gaa til en laege og faa checket dit blodplade tal.
Blaa maerker, som ikke forsvinder kan vaere et tegn paa et lavt
blodplade tal.

Mvh
Martin