Hvis hvor mange
Fra : Martin Korsgaard

Dato : 16-04-03 10:52

Hej gruppe!!!!!!!!
Håber I kan hjælpe.
Jeg har en lille hjemmeside: www.storkie.1go.dk.
Jeg vil gerne have lavet sådan at alle anmeldelserne kommer til at stå på
forsiden, men kun overskriften! Så skal man kunn klikke på overskriften,
hvor der efter at ryge hen til anmeldelsen.
Et lille eks.

Velkommen til min hjemmeside.

Her er alle anmeldelserne:

The Sims
Battlefield

Så skal man kunne klikke på spillet og rygge hen til anmeldelsen.
Er det til at forstå. Hvis ikke så send lige tilbage.

MVH
Michael

Fra : Leonard

Dato : 16-04-03 10:52

"Martin Korsgaard" <martin-k@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Jeg vil gerne have lavet sådan at alle anmeldelserne kommer til at stå på
>forsiden, men kun overskriften! Så skal man kunn klikke på overskriften,

Anmeldelserne i en tabel i en database med de felter du synes
nødvendigt fx: id, overskrift, tekst
På forsiden lister du alle overskrifterne og linker til en side hvor
du overfører id, der udtrækkes anmeldelsens tekst og vises.
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 16-04-03 11:05

Kan du give et eks.
min db ser sådan her ud
$foresp = mysql_query("SELECT nr navn, email, spil, anmeldelse, karakter,
dato, konsol FROM tfspiland WHERE ORDER BY nr ASC");

Jeg skal så linke til siden, hvor anmeldelsen er og hoppe ned til
anmeldelsen.

Fra : Leonard

Dato : 17-04-03 15:19

"Michael Korsgaard" <miv_k@hotmail.com> wrote:

>$foresp = mysql_query("SELECT nr navn, email, spil, anmeldelse, karakter,
>dato, konsol FROM tfspiland WHERE ORDER BY nr ASC");

Jeg vil foreslå et felt der hedder overskrift i din tabel og så liste
disse overskrifter og lave link til visanmeldelse.php?nr=$nr
På anmeldelse trækker du så den anmeldelse ud der har nummeret nr.
SELECT navn, email, spil, anmeldelse, karakter, dato, konsol FROM
tfspiland WHERE nr=$nr LIMIT 1
og viser den.
--
med venlig hilsen