Morgen tur
Fra : Zirfelt

Dato : 16-04-03 06:59

Hej igen.
Jeg har længe været inde i en periode hvor jeg bare ikke har haft tid til at
ride.
Nu er det heldigvis så tidligt lyst, at hvis jeg står en time tidligere op,
kan komme ud og ride. Og er der noget mere skønt end at starte morgenen med
en ridetur?
--
Fortsat god og positiv forårs dag

ZIRAX
v. Irene Zirfelt
Løgstørvej 84
9600 Års
98 62 31 31
www.zirfelt.dk

Fra : PJM

Dato : 16-04-03 15:38

"Zirfelt" <zirfelt@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Og er der noget mere skønt end at starte morgenen med
> en ridetur?

Ja, det kan du tro! At slutte en lang arbejdsdag med sure chefer, trælse
kollegaer, vrede kunder og en verden fuld af røvhuller med at hyppe en
stille og rolig fællestur med kæresten ud i solnedgangen på ryggen af to
dejlige isbasser, der forhåbentligt snart vil gøre os til "bedsteforældre".
Men hvor har du dog ellers ret

mvh
pjm

Fra : taina

Dato : 16-04-03 16:16

"Zirfelt" <zirfelt@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

klip

Og er der noget mere skønt end at starte morgenen med
> en ridetur?

klip

Ja - at sove en time længere.

mvh. sovetrynen tina

Fra : skingur

Dato : 16-04-03 21:52

> "Zirfelt" <zirfelt@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Og er der noget mere skønt end at starte morgenen med

Hej.. jeg har mistet dit telefonnummer... hvordan går det med mulerne?
Er hun sur og drægtig? Skal han ikke op og stå hos Dennis og Heidi?
Fortæl...
Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Zirfelt

Dato : 17-04-03 06:41

Jo tak det går godt med mulerne. Og ja hun er stadig "sur"
Øh.....Hvorfor spørger du om han skal op og stå hos Dennis og Heidi?
Fortsat god og positiv dag

ZIRAX
v. Irene Zirfelt
Løgstørvej 84
9600 Års
98 62 31 31
www.zirfelt.dk

Fra : skingur

Dato : 17-04-03 08:17

"Zirfelt" skrev d. 17-04-03 06:41 dette indlæg :
> Jo tak det går godt med mulerne. Og ja hun er stadig "sur"
> Øh.....Hvorfor spørger du om han skal op og stå hos Dennis og Heidi?
> Fortsat god og positiv dag

Fordi det snakkede du om.. for at få styr på gearne!
Og så kunne det være hyggeligt..min mor har jo købt en, der står
deroppe.. og jeg rider selv på en... så kunne vi få nogle fantastiske
skovture sammen!
Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Zirfelt

Dato : 18-04-03 06:36

Det er rigtigt jeg snakkede om at hans gearkasse er helt forvirret. .
Men du har ret i at det kunne være sjovt at ride sammen hos Dennis og Heidi.
De har et fantastisk sted. Men det kommer nok ikke på tale alligevel, da jeg
overvejer i stedet at bytte ham til en 4 gænger, for der ligger simpelthen
for meget arbejde i ham, når jeg ikke er bedre til at skille de 5 gangarter

--
Fortsat god og positiv dag

ZIRAX
v. Irene Zirfelt
Løgstørvej 84
9600 Års
98 62 31 31
www.zirfelt.dk

Fra : Musen

Dato : 17-04-03 20:58

> [...]
op,
> kan komme ud og ride. Og er der noget mere skønt end at starte morgenen

Nææh hvor har du dog ret, og hvor er jeg bare misundelig....Jeg glææææder
mig til det igen bliver min tur til at futte afsted hvadenten det er om
morgenen eller midt på dagen *suuuuuk*
/Musen