Unlock af 3410i
Fra : Thomas Grænge

Dato : 15-04-03 22:40

HejZa

jeg har lige et spørgsmål - hvilket kabel skal jeg bruge til at åbne en
3410i er det en dct4 mobil eller er det en 3'er
jeg er ikke lig helt med på det der og jeg syntes ikke rigtig at jeg kan
finde noget om det på nettet - håber at der er en der kan hjælpe

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 16-04-03 03:01

Du skal bruge samme kabel som til 3310.

Eeprom tools eller rolis noktool kan bruges.

--
---
Med Venlig Hilsen

Thomas Eriksen

Fra : helloo.dk

Dato : 16-04-03 05:20

> [...]
> jeg er ikke lig helt med på det der og jeg syntes ikke rigtig at jeg kan
> finde noget om det på nettet - håber at der er en der kan hjælpe

Jeg ved ikke om du mener en 3410 eller en 3510i. Der er stor forskel på
disse to telefoner..
En 3410 er en DCT3 telefon
En 3510i er en DCT4 telefon. (denne kan unlockes på www.gratisunlock.dk helt
gratis)

Dan
--
helloo.dk åbner de fleste telefoner med garanti for kun 100,- kr.
Gratis Ringtoner og Logo'er