Dynamisk oprettelse af quickreport-label..~
Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 15-04-03 20:05

Hej

Jeg forsøger at lave nogle dynamiske udskrifter, det driller dog lidt. Jeg
forsøger blandt andet at oprette nogle labels dynamisk på min detailband,
vha:
with TQRLabel(QuickRep4.Bands.DetailBand.AddPrintable(TQRLabel)) do
begin
Top:=1;
Left:=1;
Transparent:=true;
caption:='Hallo!';
end;

Men jeg får konstant access violation:-/

Jeg har forsøgt utallige tilgangsvinkler til at kunne oprette qrlabels på
min detailband ved runtime men nu må jeg indrømme at jeg snart giver op.
Derfor håbede lidt at i havde nogle guldkorn herinde?

MVH
Thomas

--
MVH Thomas Eg Jørgensen

** OE Quotefix: http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/ **
** Kandu.dk-brugere betragtes som useriøse og ignoreres! **

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 15-04-03 20:16

Thomas Eg Jørgensen wrote:
> with TQRLabel(QuickRep4.Bands.DetailBand.AddPrintable(TQRLabel)) do
> [...]

Jeg burde måske nævne at ovenstående forsøger jeg at køre under min
QuickReports NeedData...hvis jeg kører den vha. en button så virker koden
fint og jeg kan se at label'en kommer frem.....men så mister man ligsom
ideen med DetailBand....eller hvad?