modconf ?
Fra : Kasper

Dato : 15-04-03 16:03

Hej NG.

Efter ny installation af debian 3.0 er der kun et punkt at vælge i i
modconf menuen, og det er netværkskort. Inde i menuen står der bare et
dummy kort, og det er så det.

Hvordan finder jeg alt det andet jeg gerne vil have loaded i min kerne?

/Kasper

Fra : Jan Larsen

Dato : 15-04-03 18:56

> [...]
> dummy kort, og det er så det.
>
> Hvordan finder jeg alt det andet jeg gerne vil have loaded i min kerne?

Hvilken kernel har du Debian med..

Jeg installer Debian med en kernel 2.4.18 ved at skrive bf24 (mener jeg det
er) og har aldrig haft problemer.

Mvh Jan

Fra : Kasper

Dato : 15-04-03 20:54

On Tue, 15 Apr 2003 19:56:15 +0200, Jan Larsen wrote:

> Hvilken kernel har du Debian med..
>
> Jeg installer Debian med en kernel 2.4.18 ved at skrive bf24 (mener jeg det
> er) og har aldrig haft problemer.
Det har jeg også gjort, derefter har jeg compilet en ny "the debian way"
ifølge guiden på debianguiden.dk, og jeg kører nu med 2.4.20

Fra : Jan Larsen

Dato : 15-04-03 21:14

> Det har jeg også gjort, derefter har jeg compilet en ny "the debian way"
> ifølge guiden på debianguiden.dk, og jeg kører nu med 2.4.20

Nu ved jeg ikke hvordan du har konfigureret din kernel, men det du kan se i
modconf er det du har compilet som moduler.

Er det ikke hjælp nok, så må du vende tilbage.

Mvh Jan