SOHO 77 sende traffik til sig selv?
Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 15-04-03 09:29

Hej

Er det muligt at få en router til at sende traffik til sig selv ?
Mig og min bror vil nemlig gerne spille sammen i StarCraft.
Men når vi joiner det samme spil kan vi f.eks. ikke se hvad hinanden skriver
i chatten før spillet starter, og så har vi uhyggeligt meget lag.
Hvis vi joiner hvert vores spil virker det fint... Nogen idéer ?

MVH
Morten

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 15-04-03 22:24

Det er så vidt jeg ved et kendt problem, som vidst nok kan løses ved at i
bruger to forskellige CD-keys til jeres spil...
Sådan er det i hvertfald i Diablo2, som også stammer fra Blizzard og spilles
over BattleNet.

Mvh.
Thomas Rokamp

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 16-04-03 00:07

"Thomas Rokamp" <mail@crax.dk> skrev i en meddelelse
> Det er så vidt jeg ved et kendt problem, som vidst nok kan løses ved at i
> bruger to forskellige CD-keys til jeres spil...
Vi har hver vores CD-KEY, uden kunne vi slet ikke komme på battle.net... :)