Hvor på nettet???
Fra : Camilla Iversen

Dato : 15-04-03 08:44

Hvor på nettet kan man selv åbne sin mobil???
For så slipper jeg få at sende den afsten, da jeg ikke kan undvære den, da
det er den eneste tlf jeg har.

Camilla Iversen

Fra : Nokia-unlock.dk

Dato : 15-04-03 08:47

--
MVH.

Anders Skalsted

webmaster@nokia-unlock.dk
http://www.nokia-unlock.dk

Fra : Your name

Dato : 15-04-03 11:16

"Camilla Iversen" <camilla24@webspeed.dk> wrote in

www.gratisunlock.dk

Fra : Camilla Iversen

Dato : 15-04-03 21:19

Hvor på nettet kan jeg få åbnet min nokia 3410!!!!
Så er jeg også fri for at sende den afsted for jeg kan ikke undvære den.

Camilla

Fra : Th Frydensberg

Dato : 15-04-03 21:55

Camilla Iversen wrote:

> Hvor på nettet kan jeg få åbnet min nokia 3410!!!!
> Så er jeg også fri for at sende den afsted for jeg kan ikke undvære den.

kik på http://www.dkunlock.dk/dkkort.asp
klik på det amt du bor
mv th