Manual til MD6A
Fra : AJ

Dato : 15-04-03 01:09

....har jeg lige scannet. Er der nogen interesse for (eller protester imod
for den sags skyld) at den bliver placeret i dk.binaer?

Fra : Jaks

Dato : 15-04-03 01:11

hej AJ
Lær mig lige lidt om det der dk.binaer, hvordan virker det og ikke mindst
kan jeg abonnere på dk.binaer via sunsite?

Fra : AJ

Dato : 15-04-03 01:26

"Jaks" <smukfyr@popme.dk> wrote in message news:b7fing$4fa$1@sunsite.dk...
> hej AJ
> Lær mig lige lidt om det der dk.binaer,
dk.binaer skal bruges til at poste alt andet en ren tekst. Det kan være
billeder, lyde, film, word-dokumenter, pdf-dokumenter - hvadsomhelst. Det
kan også noget som dybest set er ren tekst men som er for omfattende til at
være velset andre steder. Den kan f.eks. være kildetekst til et eller andet.
> hvordan virker det
Det virker udmærket... :)
Pjat: Outlook Express er vist ikke så heldig til at poste binaere indlæg,
men jeg er ikke den store ekspert, for det er ikke så tit jeg gør det. Som
regel bliver vedhæftede filer fordelt over et antal indlæg som ligner
volapyk. Hvis du bruger Outlook Express så skal alle vedkommende indlæg
markeres hvorefter du skal vælge "kombinér og dekod" eller sådan noget.
> kan jeg abonnere på dk.binaer via sunsite?
Tilsyneladende ikke...