MIN NYE HEST....
Fra : MAIKEN.N

Dato : 14-04-03 22:30

Hej alle i gruppen.

Det er ikke så tit at jeg skriver til gruppen, så mange af jer kender mig
måske ikke. Jeg har haft lavet en lille præsentation af mig selv, men det er
længe siden.
Jeg følger selvfølgelig med i de mange debatter som er her i gruppen, og det
er da rart at høre så mange forskellige synspunkter. Dog syntes jeg da at,
man skal bevare en god tone overfor hinanden, på trods af at man ikke altid
er lige enige i en debat.

Nå, men jeg syntes bare lige at jeg vil fortælle at jeg har købt mig en
rigtig dejlig hest. Det er en 4 årig hoppe efter Matador. Hun er smuk som
bare pokker,- brun med hvid blis og 4 høje sokker. En rigtig "barbie-hest".
Hun er ikke redet til, men trense og sadelvant. Hun er så dejlig
tillidsfuld, og vi fungere bare så godt sammen. Idag lykkedes det mig at
komme op og sidde på hende, og hun stod bare helt stille, vendte hovedet, og
nussede min sko!!!!!! Jeg kunne endda stige op i stigebøjlen uden problemer.
At sidde på sin nye hest for første gang, er bare en helt fantastisk ting,
og den tillid hun udviser ved at lade mig komme på ryggen af hende uden
problemer er ubeskrivelig. Jeg er bare så glad, og fik lyst til at dele min
glæde med alle jer andre her i gruppen.

Hilsen Maiken.

Fra : Anet

Dato : 15-04-03 07:40

> [...]
> problemer er ubeskrivelig. Jeg er bare så glad, og fik lyst til at dele min

Ja, vil jo gerne være den første til at ønske dig tillykke her med Madonna. Håber at Jeres held sammen fortsætter og at I får rigtig
mange gode år sammen.

--

~Hilsen
Annette~

Fra : taina

Dato : 15-04-03 12:37

"MAIKEN.N" <maiken@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en

> [...]
> er da rart at høre så mange forskellige synspunkter. Dog syntes jeg da at,
> man skal bevare en god tone overfor hinanden, på trods af at man ikke

klip

enig!

klip

> [...]
> og den tillid hun udviser ved at lade mig komme på ryggen af hende uden
> problemer er ubeskrivelig. Jeg er bare så glad, og fik lyst til at dele

Heldigvis ejer vi alle den smukkeste hest i hele verden - eller låner den.
Tillykke med din smukke-dukke og tilliden til hinanden, der også nok skal
blive større endnu.

mvh. tina

Fra : Nina Svanholm

Dato : 15-04-03 14:56

Tillykke Håber at høre meget mere fra jer fremover.

Venlig hilsen Nina Svanholm.