Webcam, software?
Fra : Allan Johansen

Dato : 14-04-03 20:14

Hej NG

Hvilken software (framegrabber) bruger i til webcam?
Det skal være noget grafisk halløj eller noget, bare et lille
command-line-program der kan grabbe billeder...

Mvh. Allan
Redhat 8.0

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 14-04-03 20:50

On Mon, 14 Apr 2003 21:13:44 +0200, Allan Johansen wrote:

> Hvilken software (framegrabber) bruger i til webcam? Det skal være
> noget grafisk halløj eller noget, bare et lille command-line-program
> der kan grabbe billeder...

camE: <http://freshmeat.net/projects/came/>

Mvh.

--
"You know, I don't think math is a science. Adam Sjøgren
I think it's a religion." asjo@koldfront.dk

Fra : Michael Wojciechowsk~

Dato : 15-04-03 00:30

<admin@FJERNDETTElinuxweb.dk> wrote:

> Hvilken software (framegrabber) bruger i til webcam? Det skal være
> noget grafisk halløj eller noget, bare et lille command-line-program
> der kan grabbe billeder...

Jeg bruger xawtv, som er grafisk. Desuden bruger jeg "vidcat" fra et
programpakke med navnet w3cam, som er et command-line utility til at
grabbe enkelte billeder.

--
Michael Wojciechowski

One must suffer before enlightenment.