hvordan slår man afvikling af lyd fra i ex~
Fra : kirsten

Dato : 14-04-03 22:03

Hej alle hvordan slår man afviklingen af lyd fra på de web sider man besøger
, jeg har fravalgt lyd under "internet options"
men uden effekt ,håber der er nogen der kan hjælpe !
venlig hilsen kirsten

Fra : Madsen

Dato : 14-04-03 22:11

kirsten skrev:

> Hej alle hvordan slår man afviklingen af lyd fra på de web sider
> man besøger , jeg har fravalgt lyd under "internet options"
> men uden effekt ,håber der er nogen der kan hjælpe !

Mener du den her irriterende baggrundsmusak som nogle vælger at have på
deres sider, eller mener du kliklydene når du klikker på dit og dat?

Madsen.

Fra : kirsten

Dato : 14-04-03 22:38

Tak for dit hurtige svar !
jeg mener den irriterende baggrundsmusak ,jeg har som sagt prøvet at
fravælge den option der hedder "play sound in web pages" men det funker ikke
rigtigt jeg får stadig den irriterende baggrundsmusak .
venlig hilsen kirsten

Fra : Leony

Dato : 15-04-03 13:55

"kirsten" <donner@b2mail.dk> skrev i en meddelelse

> jeg mener den irriterende baggrundsmusak ,jeg har som sagt prøvet at
> fravælge den option der hedder "play sound in web pages" men det
> funker ikke rigtigt jeg får stadig den irriterende baggrundsmusak .

En hurtig måde at slå lyden ihjel på er at trykke Escape.
Jeg ved desværre ikke hvorfor det ikke virker, når du har slået det fra.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Madsen

Dato : 14-04-03 22:59

kirsten skrev:

> [...]
> prøvet at fravælge den option der hedder "play sound in web pages"
> men det funker ikke rigtigt jeg får stadig den irriterende

Hmm, det ved jeg så desværre ikke. Jeg kunne have hjulpet dig hvis det
var kliklydene, men det er det jo så ikke. Grunden til jeg ikke ved det
er at jeg altid har mine højttalere slukket. Hvis jeg skal høre musik
så tænder jeg for dem. Ellers ikke, men det kan næsten ikke passe at
man ikke kan undgå det baggrundsmusik på andre måder end at slukke for
højttalerne, men mon ikke der kommer en fordi som ved hvordan.

Madsen.