HP5370C scanner kvæler XP
Fra : Peter Jensen

Dato : 14-04-03 21:35

Jeg har en HP5370C scanner som via en USB port er tilsluttet et ASUS A7N8X
bundkort. Denne scanner kvæler på det nærmeste Windows (XP). Når jeg har
klikket på Denne Computer åbner denne med det samme uden ikoner. Efter 2-3
minutter begynder mine drev at dukke op. Når scannerkablet er trukket ud
kommer ikonerne øjeblikkeligt og maskinen er i det hele taget meget
hurtigere og mere stabil.

Har andre oplevet det samme?

Peter Jensen

Fra : Johnny Haugaard

Dato : 14-04-03 22:49

Hej Peter,

Jeg har samme scanner, bundkort og XP men oplever ikke ingen problemer
overhovedet med hensyn til USB porten og scanneren eller andet USB udstyr

mvh Johnny Haugaard

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-04-03 09:30

"Johnny Haugaard" <hau@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Peter,
>
> Jeg har samme scanner, bundkort og XP men oplever ikke ingen problemer
> overhovedet med hensyn til USB porten og scanneren eller andet USB udstyr
>
> mvh Johnny Haugaard

Hej Johnny

Tak for svar.

Jeg har en Canon fotoprinter på en USB port og et ZIP drev ligeledes på USB
og disse fungerer OK, men scanneren dræber næsten maskinen. Den har også
forårsaget direkte nedbrud hvorefter Windows udførte en reparation af
systemet. XP har erklæret at scanneren er kompatibel.

Windows update har ikke kunnet hjælpe mig og scanneren fungerede perfekt
under Win2000, men det var også på et andet bundkort.

Hvilken version af USB drivere bruger du og har du opgraderet BIOS'en - min
er en ver. 1002?

Mvh
Peter Jensen

Fra : Peter

Dato : 15-04-03 07:17

Hejsa

Jeg ved ikke om det har noget med dit problem at gøre, men hver at prøve.

Der har været problemer med nogle HP USB printer / scannere som bruger 100%
CPU Usage i WindowsXP, det kunne løses ved at opdaterer Windows. Prøv at
kører WindowsUpdate eller kig i Microsoft Knowledge Base, og se om det
problem er gældende for din HP Printer.

/peter