Nokia 3310 sw update
Fra : John Doe

Dato : 14-04-03 15:28

Hej!
Jeg har lige købt et datakabel til Nokia 3310 fra www.mobilkabler.dk
Nu vil jeg så gerne opdatere sw i mobilen, men jeg kan ikke lave en backup??
Hvorfor??
Den skriver [Cannot prepare phone]
Burde jeg ikke kunne det med dette kabel?

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 14-04-03 15:34

> Burde jeg ikke kunne det med dette kabel?

Kræver flashkabel til printerporten...

--
mvh Kasper / Unlock Århus ==>>> www.unlockaarhus.dk

Unlock af nye Nokia og Motorola pr email over hele landet
Vi yder naturligvis fuld garanti på alt arbejde

Fra : Janus Olsen

Dato : 14-04-03 15:54

Du kan dog aktivere 3315 funktioner, hvis din 3310 er ver. 5.47 eller
højere. Men ellers skal du som Kasper siger have fat i et flashkabel.
MVH Janus Olsen

Fra : John Doe

Dato : 14-04-03 16:17

Det er version 4.19 så en opdatering må vente.