Anbefaling af gamecontroller til racerspil~
Fra : Burgos Zeuner

Dato : 14-04-03 14:27

Hejsa

Jeg har et "mini-rat" fra Interact - SV-281. Dette er jeg fuldt tilfreds
med. Problemet er at jeg nu kører WinXP, og der eksisterer ikke drivere til
andet end Win98, endvidere er der ikke planlagt at udvikle nogle til XP. Jeg
kan derfor gennemskue at jeg er nødt til at købe et nyt rat. Jeg spørger
derfor gruppen om der er nogen der kender til et lignende rat, som kører
under XP. Det vigtige er at det er et man kan have i hånden, så man ikke
behøver at rydde skrivebordet hver gang man vil køre.

Vil det eventuelt ikke være muligt at bruge en eller anden form for standard
driver, idet det vel i teorien bare er et joystick med 2 akser og 4 knapper?

Fra : -=Madsen=-

Dato : 14-04-03 17:59

<------------>
> Vil det eventuelt ikke være muligt at bruge en eller anden form for
standard
> driver, idet det vel i teorien bare er et joystick med 2 akser og 4
knapper?
<-------------->
Ikke til din model, den er hvis digital på en eller anden måde jeg har
selv 2 stk af samme som bare ligger i kassen..
InterAct har også lavet en anden model som hedder UltraRacer PC, sådan en
har jeg, den skal ikke have drivere...

det er den fedeste type race crontroler man kan tænke sig, ufatteligt at der
ikke er flere firmaer som får øjnene op for den type, har en ven som selv
har lavet en af en fjernbetjening fra en fjernstyret bil.. den virker
fortræffeligt

Fra : Burgos Zeuner

Dato : 14-04-03 19:06

> InterAct har også lavet en anden model som hedder UltraRacer PC, sådan en
> har jeg, den skal ikke have drivere...

Ved du hvor man kan købe denne?

Fra : -=Madsen=-

Dato : 15-04-03 10:18

> Ved du hvor man kan købe denne?

Desvære ikke jeg købte min i Tyskland for nogen år siden